Despre noi
„Încearcă să ştii întotdeauna ce vrei.”
Despre noi...
Societatea S.C. D.P.G.M SECURITY S.R.L a fost infiintata in anul 2016, avand ca obiect de activitate:
- paza si protectia obiectivelor, bunurilor si valorilor importante
- paza locuintelor, spatiilor comerciale si depozitelor
S.C. D.P.G.M SECURITY S.R.L desfasoara
activitati de Firma de Paza si Protectie pe teritoriul judetelor Valcea .
Dispunem de personal calificat, selectat pe criterii de eficienta, logistica necesara si programe flexibile ce pot fi adaptate diferitelor domenii, care impreuna fac totul pentru SIGURANTA TA SI A VIITORULUI TAU!
Agentii de securitate sunt atestati in conformitate cu Legea nr.333/08-07-2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
Principii directoare
Introduceți subtitlul aici
- Calitatea este prioritate: pentru a obtine satisfactia clientilor, calitatea serviciilor noastre trebuie sa fie prima noastra prioritate.
- Clientii sunt centrul a tot ceea ce facem: activitatea noastra trebuie sa se faca avand in vedere clientii, oferind servicii mai bune decat concurenta.
- Imbunatatirea continua este esentiala pentru succesul nostru: trebuie sa incercam sa obtinem o calitate excelenta in tot ceea ce facem:in serviciile noastre, in siguranta si valoarea lor, in relatiile noastre umane, competitivitatea si rentabilitatea noastra.
- Implicarea angajatilor este modul nostru de existenta: suntem o echipa, trebuie sa ne tratam unii pe altii cu incredere si respect.
- Integritatea nu este niciodata compromisa: comportamentul individual trebuie sa dea dovada de responsabilitate sociala si sa impuna respect pentru integritate si contributiile sale pozitive la societate. Usile noastre sunt deschise pentu barbati si femei fara discriminare si indiferent de originea etnica sau convingerile personale. Efortul de ansamblu trebuie sa mobilizeze intreaga forta de munca care urmareste anumite scopuri ale firmei pentru a satisface cerintele clientilor.
OBIECTIVELE GENERALE ALE CALITATII:
Introduceți subtitlul aici
- Pastrarea confidentialitatii datelor si informaţiilor referitoare la relatia cu clientii;
- Cresterea numarului de clienţi prin indentificarea potentialilor clienti de pe piata si anticiparea necesitatilor acestora din punctul de vedere al serviciilor prestate;
- Informarea operativa a clientilor cu aspectele ce apar in perioada executarii prestatiei;
- Confirmare totala a serviciilor faţă de cerintele clienţilor specificate in documentele contractuale;
- Asigurarea unui mediu de lucru placut care sa sedimenteze procesul de fidelizare a angajatiilor existenti.